heyy hooo!

Saturday, 16 April 2011

hey bro !

kalau hati dah jadi kacau , perut pun dah kecutkembang , kepala pun dah pening macam ayam hilang tangan .. ape kau nak buat ?
ah kau ! hilangkan diri macam kau  rogol orang ! ape ke hal ?
aku dah layan kau baik semacam !
kau tetap dabik dada , jalan pandang atas !
hey bro , skali skale , jalan pakai otak . tunduk bawah , tengok tanah.
akhirakhir kau kat tanah jugak !

ah. sudah la Ada. bro tu dah jalan , pergi jual kuih mak bapak dia.

okey ; entry kali ni bukan nak marahmarah. tp , sedikit menyesal.


7 comments:

. baby bear . said...

ayat "PERGI JUAL KUIH MAK BAPAK DIA" mahal or..hahaha...sabor..

syuhada ibrahim said...

okeh! ttop mulot , pergi tidor ye husna. :D
sshhp! double meaning tuh . HAHA

abah's little girl said...

HAHAHA, aku sokong sena! wei, chill ah. :DD

syuhada ibrahim said...

hahah. okeh. chill.
tadi k.liza kol dye , then , dye angkat. wth =="

. baby bear . said...

haha..good ili..ada,, pahtu gane??story ar sket..lme xdgr cter eh..haha

syuhada ibrahim said...

hus : ahahha. adop nape pom. tu je. ;D

. baby bear . said...

xpe ar..aku sedar sape diri aku..haha..tbe2..