heyy hooo!

Monday 18 April 2011

pemaaf yg simple o-o

spek gua sudah di-baikpulih. semakin lame lah mata gua terbentang luas depan laptop. O-O

bukan hal itu untuk entry gua kali ni . 
entry kali ni berbunyi ' maaf ' .
menjadi pemaaf yg kadangkala bingung dengan keadaan sekeliling adalah normal .
menjadi pemaaf yang  TERPAKSA juga kadangkala di-kira normal . 
manusiamanusia yg di-cipta-NYA bukanlah sesempurna  yang di-sangka dan kadangkala menjadi pemaaf bukanlah kerjaya yang mudah.
tapi
' kerjaya ' pemaaf adalah yang terbaik.
we'll become a GREAT person when we become to an unforgiving.
yaa. gua bukanlah pemaaf terbaik.
tp , gua adalah pemaaf yang senyap di sebalik kesibukan di-kota raya  dan kadangkala membuat keputusan seperti babi buta.
*perghh. ayat tak boleh blaa. =="


No comments: