heyy hooo!

Friday 20 May 2011

semua dah dewasa .

Assalamualaikum.....

sorry ya buat saudarasaudari sbb tidak meng-update blog.
maaf kerana menyepi dalam jangka masa yang agak panjang.
tiada seorang pon blogger yang begitu suka dengan situasi sebegini.
okeh. FULLSTOP untuk mukaddimah.

gua nak bagitau , gua sihat. Alhamdulillah.
tp , gua agak kureng suka tarikhtarikh untuk hujung bulan ni.
kawankawan gua ramai yang akan sambung belajar.

jaga diri elokelok ya di tempat orang tuh :]
SILA RINDU AKU. *gedikgedik siket :]
and and , jaga set LK aku walaupun tak lengkap. hikhik ;)
kalau ade pape , text kamikami di sini ya.
kalau dah jumpe BF , terus call kami. HAHA

to HAIKAL
thanks sbb jadi penasihat gua yang TERBAIK.
thanks sbb support gua.
thanks sbb bg semangat kat gua untuk masuk form6.
diulang ya. FORM6. :]

to KAWANKAWAN dan SAHABAT.
  • sekolah rendah tok jiring
  • sekolah menengah kebangsaan lembah bidong
  • sekolah menengah teknik terengganu
  • budakbudak plkn etnobotani kump 1
  • friendlist dalam FB
  • buadakbudak forum kerjaya lepasan spm 2010
yang akan masuk manamana ipta , ipts , matrikulasi , form6 , dll :
sila jaga diri anda sebaik yang mungkin ya.
ingat , kau kat tempat orang.
bukan kat tempat kau.
sila jaga tingkah laku.
belajar elokelok. banggakan parents korang.
bagi parents korang menangis sbb gembira.
last. ingat aku oke? hikhik ;)
aku tak nak bg nasihat panjangpanjang sbb , mesti family , kawankawan , n bf / gf  korang dah bagi nasihat yg panjang giler. kan kan ?
satu lagi , aku nak korang sematkan dalam lubuk hati dan otak korang.
JANGAN PUTUS ASA.

susahsusah dahulu , senangsenang kemudian.
~ unknown

4 comments:

Diaries Of Heart said...

ermm..agak terharu ar seposen...haha..aku dop lupa mu and the gang..mu pun jgn lupa aku..balik nanti kita hang out sama sama...hehee..mu pun jaga diri..study molep...

syuhada ibrahim said...

hikhik :]
jangan sedeyhsedeyh oke.
kalau rindu , call je.
insyaAllah aku angkat.
aku dok lupa mu okay. hee ;)
t8care. <3 u !

Syamimi Razali said...

opss ! ! skolah kite berjiran rupenye..
saye sesma. :))

Unknown said...

rinduuuuu adaaaaaaaaaaaaaa .... :)